Haderslev Katedralskole

MUSICAL

Den årlige musical

Eleverne fortæller

En skærsommernatsdrøm (Musical 2016)

HaKa præsenterer: "I nat er vi"

I år har vi valgt at opsætte vores helt egen teaterkoncert I nat er vi. Teaterkoncerten blander teater og koncert, når vi tager publikum med ud i natten gennem en række kendte danske sange, der alle tematiserer det, der sker om natten.

“Solen er så rød, mor”, “Børn af natten”, “Ramt af natten” er nogle af de sange, publikum vil komme til at høre i vores egne fortolkninger. Ud over sangene vil man også komme til at opleve et udpluk af danske digte af bl.a. Tove Ditlevsen og Michael Strunge.

Vi har arbejdet med forestillingen siden skolestart i august, og vi tør godt garantere for, at det bliver en fest af en forestilling med masser af god musik. Både elever og lærere har arbejdet intenst med at skabe denne musikalske forestilling, hvor skuespil, musik, sang, dans, lyd, lys, kostumer, scenografi og sminke kommer til at gå op i en højere enhed.

Teaterkoncert 2018

Vil du være en del af HAKA?

Kig rundt – tag kontakt til os, måske har vi også en plads til dig.